pondělí 18. ledna 2010

Co je u mě nového

A je to. Konečně jsem si vybrala, na jaké vysoké školy se budu hlásit. Letošní výběr se od toho minulého zase tak neliší. Podám si přihlášky na Anglistiku amerikanistiku na Filosofické fakultě, Anglický a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání na Pedagogické fakultě a na Žurnalistiku na Fakultě sociálních věd. Tři přihlášky, stejný počet jako před rokem. Doufám, že optimální číslo pro přijetí aspoň na některou z nich. (Ale chtěla bych se samozřejmě dostat na všechny.) Letos se na zkoušky poctivě připravím.
Co mě právě teď nejvíc trápí, jsou zkoušky FCE. Mám se na ně přihlásit, či ne? Myslím si, že už umím dost, abych je zvládla. Jen bych si přála více podpory ze strany mých rodičů. Aspoň troška důvěry by neuškodila a povzbudila by mě. Už dlouho jsem rozhodnutá dělat FCE v březnovém termínu 2010, ale teď jednoduše váhám. Bojím se, nebo mám v hlavě tak trochu zmatek. Cítím se nejistá. Nejhorší je, že rozhodnout se musím dneska – 18. ledna, jelikož potom už bude poplatek o 7 stovek vyšší. Ono, když za něco máte dát 4300, nebo 5000, už to je docela rozdíl.
Navrhla jsem rodičům, že v případě případného neúspěchu si to zaplatím sama. To by bylo fér, že? Souhlasili. Ale stejně pořád ještě váhám. Kvůli těm penězům, samozřejmě. A pak, jak už jsem zmínila, bylo by opravdu skvělé, kdyby v tomhle stáli za mnou. Protože je to pro mě strašně důležité. Ty zkoušky potřebuju složit a když se na ně přihlásím, musím nejen projít, ale také získat co nejlepší známku.
A já pořád nevím, zda do toho mám jít…

Žádné komentáře:

Okomentovat