úterý 18. května 2010

Když se spojí 3 dlouholeté lásky najednou – The Sims, Titanic a šaty…

Napadlo mě, že bych si na YouTube mohla zadat heslo „The Sims“, s tím, že se nechám překvapit, co z toho bude. Mezi prvními odkazy byl jeden, co mě obzvlášť zaujal – „Titanic“. Protože se jedná o jeden z mých nejoblíbenějších filmů, rozhodla jsem se, že se podívám, jak vypadají Jack a Rose z Krasohlídkova (Pro nezasvěcené Simské město). Vypadají jako Simíci, to by jeden neřek, že? Ale „Rose“ a „Jack“ jsou si celkem podobní.

Tohle video na YouTube je docela na dlouho a je rozkouskované do mnoha pokračování. Někdo si dal strašnou práci s tím, že udělal celý Cameronův film se Simíky. Doslova. Jistě, že je trochu zkrácený a ve hře Sims úplně dokonalý hraný film nikdy nevytvoříte. Do konce použili originální anglický dabing a to mě nejvíce  inspirovalo k napsání tohoto článku. Sledování mě po nějaké době přestalo bavit. Dokonce mě omrzel i ten dabing. Koukat se na Simíky, jak chodí po Titanicu a občas pohodí hlavou, či máchnou ručičkou,pro mě rozhodně není zábava ne celé odpoledne. Když si ale si představím, kolik to autorovi muselo zabrat času. Klobouk dolů! Myslím, že výsledek stojí za to. Opravdu využil všechny omezené možnosti, které hra The Sims 2 poskytuje, jak nejlépe mohl.

Vzpomněla jsem si, že před devíti lety – to mi bylo jedenáct – jsem na tomto filmu (teď myslím originál) úplně ujížděla a pouštěla jsem si ho každý den. Když jsem se učila na přijímačky na gympl a týden jsem byla doma, pustila jsem si Titanic jeden den dokonce třikrát. Určitě vás napadne, že jsem byla po uši zblázněná do Leonarda DiCapria. Nicméně tomu tak nebylo. Zamilovaná jsem byla. Jenže do secese a Rosiných hadříků. Všechny jsem si pečlivě překreslila na papír, který jsem pak někde ztratila, ale stejně. Všechny její šaty byly moc krásné. Studovala jsem je celé hodiny – jejich barvy, střihy. Ještě dnes bych dokázala říct, jaké šaty měla Rose na sobě v té, či oné scéně. A to jsem Titanic neviděla nejméně pět let. Až dnes tu Simáckou verzi. Ve všech scénách měla Rose správné šaty. Protože jsem si kdysi stáhla do Simíků 2 všecky možné Rosiny šaty, které byly na internetu k dispozici, vidím, že takto zamilovaná rozhodně nebudu sama.

Opravdu bych si přála si aspoň na chvíli některé               z těch nádherných šatů obléct a vyfotit se v nich. A musím se i na hraný film podívat v angličtině. Protože anglicky               jsem to ještě neviděla. Jen jedna věc mě na Cameronově filmu trochu štve, a je to konec. Proč ta stará paní pro všecko na světě hodila ten náhrdelník do oceánu? To ho nemohla podarovat tomu lovci pokladů? Tenhle film by si zasloužil takový konec. V kině by to bylo rozplakalo ještě víc lidí. A mě u televize určitě taky.

Jak jsem už zmínila, na světě nejspíš žije pěkných pár bláznů do filmu Titanic a já se hrdě hlásím mezi ně!

prožito, vymyšleno a napsáno 7. března 2010

3 komentáře:

Sylvie řekl(a)...

Taky jsem měla v simíkách všechny šaty z Titaniku, protože se mi strašně moc líbily :D jinak ten film ráda zkouknu čas od času, je to takový klasický doják a vždycky mě dostane :-)

KlaPi řekl(a)...

Já vám asi, holky moje, nerozumím, Titanic mě nikdy nebral :D

Unknown řekl(a)...

mně taky ne!! a kdyby babi nehodila ten šperk do vody a dala ho tomu grázlovi, asi bych jí to neodpustila :D

Okomentovat